Aktiviteettien seuranta ja raportointi

Aktiviteettien seuranta ja raportointi

ValueFramen aktiviteettiraportilla seurataan myynnillisiä tapahtumia esim. myyntipuheluita ja asiakaskäyntimääriä. Se täydentää ajankäyttöön liittyvää seurantaa. Raportti esittää aktiviteettien määrän henkilöittäin ja tapahtumalajeittain sekä tarjouskannan avainluvut. Aktiviteettiraportti auttaa myyntityön ohjauksessa ja kehittämisessä.

Asiakasaktiivisuusraportin avulla voidaan eritellä aktiiviset ja passiiviset asiakkaat raportin hakuehtojen mukaisesti. Hakuehtojen avulla voidaan tehdä raportti asiakkaista, joihin ei olla oltu yhteydessä tietyllä ajanjaksolla. Näin voidaan kontaktoida asiakkaat, jotka ovat jääneet vähälle huomiolle.

Ota yhteyttä

Täytä alla olevat kentät, niin otamme yhteyttä.
Lataa tietopaketti

Lataa tietopaketti

ValueFrame -järjestelmän hyödyntäminen tilitoimistossa

Tilaa tunnukset ja kokeile 30 päivää ilmaiseksi!

ilmainen demo