Asiakasrekisteri

Asiakasrekisteri

ValueFramen asiakasrekisteri sisältää kaiken asiakkaaseen liitetyn tiedon. Yhdessä näkymässä näkyvät mm. asiakkaan kaikki kontaktit, asiakkaalle tehdyt tarjoukset, projektit ja osaprojektit sekä tapahtumat.

Asiakasrekisteri pitää myyntitiimin ajan tasalla, koska jokainen tiimin jäsen näkee kaikki asiakkaille tehdyt toimenpiteet. Näin esimerkiksi päällekkäisiä yhteydenottoja ei pääse tapahtumaan. Asiakkaan tiedot pysyvät ajan tasalla, ja myyjä voi helposti seurata, milloin asiakasta on viimeksi kontaktoitu. Asiakkaat myös ryhmitellään statuksensa mukaan. Näin voidaan esimerkiksi käsitellä kylmät liidit ja potentiaaliset asiakkaat helposti erikseen.

Asiakasrekisteri voidaan myös tuoreuttaa eli tuoda ulkopuolinen rekisteri olemassa olevien tietojen päivittämiseksi. Myynnin ohella markkinoinnista vastaavat ylläpitävät asiakasrekisteriä. Mahdolliset tupla-asiakkaat voidaan poistaa ”Tuplien poisto”-työkalulla, jolla saadaan helposti yhdistettyä molemmille asiakkaille tehdyt tapahtumat sekä kontaktien tiedot. Asiakas on mahdollista liittää konsernirakenteeseen konserni-liitoksen avulla.

asiakasrekisteri

Ota yhteyttä

Täytä alla olevat kentät, niin otamme yhteyttä.
Lataa tietopaketti

Lataa tietopaketti

ValueFrame -järjestelmän hyödyntäminen tilitoimistossa

Tilaa tunnukset ja kokeile 30 päivää ilmaiseksi!

ilmainen demo