Google Drive -integraatio

Google Drive -integraatio

Yhdistä toiminnanohjaus ja dokumenttienhallinta

ValueFramen Google Drive -integraatio tuo Google Drive -dokumenttivaraston suoraan ValueFramen käyttöliittymään. Ei enää tiedostoja siellä täällä työntekijöiden koneilla tai verkkokiintolevyillä hankalien kansiorakenteiden takana. Kaikki olennaiset dokumentit löytyvät helposti ValueFramesta liitettynä niitä vastaaviin tietoihin. Varmuuskopioista ei tarvitse huolehtia, kun tiedostot ovat turvallisesti pilvessä.

Voit lisätä ja tarkastella dokumentteja ValueFramessa asiakkaan, kontaktin, tarjouksen, projektin tai osaprojektin tietoihin. Tiedostojen haku on nopeaa, kun kaikki asiakkaan tiedot löytyvät samasta paikasta. Tiedostot eivät myöskään jää yksittäisen työntekijän koneelle, vaan dokumenttien uusimmat versiot ovat aina kaikkien käyttäjien saatavilla käyttöoikeuksien puitteissa. Lisäät tiedostoja kätevästi raahaamalla ne ValueFramen Google Drive -näkymään.

Integraation avulla

  • luot hakemistoja asiakkaan dokumenttien säilytykseen
  • lisäät ja muokkaat dokumentteja ja niiden tietoja
  • lataat dokumentteja omalle koneellesi
  • jaat dokumentteja sekä sisäisesti että ulkoisesti

 

Ota yhteyttä

Täytä alla olevat kentät, niin otamme yhteyttä.
Lataa tietopaketti

Lataa tietopaketti

ValueFrame -järjestelmän hyödyntäminen tilitoimistossa

Tilaa tunnukset ja kokeile 30 päivää ilmaiseksi!

ilmainen demo