CRM ja myynninohjaus

CRM ja myynninohjaus
100+

CRM-asiakasta

500+

yritystä

100%

kotimainen

93%

asiakkaista suosittelee

Miksi ValueFramen asiakkuudenhallinta?

Myyntityössä järjestelmällisyys tuo tulosta. Kun myyjät voivat keskittyä asiakkaiden kontaktoimiseen ja palveluun, uusien asiakkuuksien määrä kasvaa ja nykyiset pysyvät tyytyväisinä. Turhat välivaiheet esimerkiksi tarjousten laatimisessa vievät myyjän aikaa ja tiedon haku sekä yhdistely eri järjestelmistä on vaivalloista. Siksi kaiken asiakastiedon aktiviteeteista tarjouksiin ja sähköposteihin on hyvä löytyä samasta paikasta.

ValueFrame CRM virtaviivaistaa myyjän työtä. Helppokäyttöisellä asiakkuudenhallintajärjestelmällä hallitset omaa toimintaasi ja seuraat koko tiimin aktiviteetteja ja tuloksia. ValueFrame sopii kaikille B2B-liiketoimintaa harjoittaville yrityksille koosta ja toimialasta riippumatta ja se toimii myös mobiililaitteilla.

 

 

 

 

 

Asiakkuudenhallintajärjestelmä

ValueFramen avulla voit

ValueFrame CRM tarjoaa myyjälle työkalut koko myyntisuppilon kaikkiin eri vaiheisiin. Kerää liidejä järjestelmään esimerkiksi verkkosivujesi vierailijoista. Luo haluamasi soittolistat erilaisten luokitusten ja asiakastietojen perusteella.

Tallenna tärkeät asiakasdokumentit ja sähköpostikekustelut asiakkaan tietoihin. Lähetä joukkosähköpostia käyttäen laatimiasi postituslistoja. Luo tarjoukset käyttäen valmiita tarjouspohjia, joihin asiakkaan tiedot täyttyvät automaattisesti.

Ryhmäkalenteri näyttää koko tiimin aikataulut. Myyjien aktiviteettien ja tulosten seuranta onnistuu ValueFramen kattavilla raportointityökaluilla.

valueframe-image
Tärkeimmät toiminnot

ValueFrame CRM on markkinoiden paras ratkaisu myyntityötä tekevän yrityksen asiakkuudenhallintaan. Ratkaisu sisältää mm. seuraavat ominaisuudet

Asiakashistoria

Kaikki asiakkaan tieto samassa paikassa. Vuosien varrella tehdyt toimet näkyvät koko tiimille ja tarjoukset ym. dokumentit tallentuvat järjestelmään. Tarvittaessa myös asiakkaan kanssa käydyt sähköpostikeskustelut voidaan arkistoida ValueFrameen. Asiakasvastaavan vaihtuessa uuden vastaavan on helppo aloittaa, kun kaikki tieto on tallessa.

Ryhmäkalenteri

Ryhmäkalenteri on myyjän tärkeimpiä päivittäisiä työkaluja. Kalenterissa näkyy myyjän omat sekä muun tiimin tapahtumat ja henkilöitä on helppo liittää tapahtumille. Tapahtumat voidaan myös liittää esimerkiksi asiakkaaseen, kontaktiin tai tarjoukseen. Näin kaikki oikeat tapahtumat tallentuvat oikeiden kohteiden alle, eikä päällekkäisiä kirjauksia tarvita.

Kattavat lisäpalvelut

ValueFrame CRM on helposti laajennettavissa asiakkaan tarpeiden mukaan. Postiviidakko- ja emaileri-integraatioilla luot näyttäviä joukkosähköpostiviestejä. Webliidit tuovat liidejä verkkosivujesi vierailijoista automaattisesti asiakkuudenhallintajärjestelmään. Katso lista lisäpalveluista täällä!

Raportit myynnin johtamiseen

Johdon raportit auttavat seuraamaan myyntityön tuloksia. Aktiviteetti- ja myyntiennusteraportit ovat olennaisia B2B-liiketoiminnan johtamisessa.


Menestystarinat

Tutustu miksi asiakkaamme ovat valinneet ValueFramen ja miten he hyödyntävät palveluamme

Ota yhteyttä

Täytä alla olevat kentät, niin otamme yhteyttä.
Lataa tietopaketti

Lataa tietopaketti

ValueFrame -järjestelmän hyödyntäminen tilitoimistossa

Tilaa tunnukset ja kokeile 30 päivää ilmaiseksi!

ilmainen demo valueframe-image